Mirosław Ikonowicz "Hombre Kapuściński"


Niedawno (dzięki młodszej siostrze) do mojej biblioteczki zawitał nowy tytuł. Tym razem jest to książka "Hombre Kapuściński" Mirosława Ikonowicza. Trafiła ona w moje ręce już po raz drugi. Pierwszy miał miejsce, kiedy byłam w trakcie pisania pracy magisterskiej. A ponieważ moim największym "problemem" było wtedy, jak pisać pracę, żeby pisać ją rzeczywiście, postanowiłam być rozsądna i odłożyć przeczytanie tej książki na później. Swoją magisterkę pisałam na lubiany temat (Ryszard Kapuściński, a jakże :), więc każde sięgnięcie po książkę celem znalezienia cytatu kończyło się czytaniem tejże ;)

Co ciekawe, zestaw "ja-książka-rozsądek" jest raczej rzadko spotykany. Niemniej w pełni rozsądnie mogę Wam polecić "Hombre Kapuścińskiego". Naprawdę warto! :) 

Już jutro o 11.30 na antenie Radia FARA.

Komentarze

Popularne posty